יום רביעי, 23 בינואר 2013

סיקור קופסאת הבכורה של ה"גלאם גורו"

היי לכולן

נרגענו קצת מאתמול בלילה? כמה אקשן!
מקווה שנהניתן ביום השבתון וניצלתן אותו בשביל להצביע, להשפיע ולנפוש.


אבל היי, אל תשכחו שקולכן חשוב גם לי! קדימה,
בואו להצביע בסקר החם של הבלוג בעמוד הפייסבוק שלי.





אחרי שמימשתן את זכותכן האזרחית ה-הו כה חשובה, בואו ניגש אל התוכן של הפוסט הפעם.



בחודש יולי 2012 החלה שמועה חדשה להסתובב בעולם האיפור: תהיה תחרות בתחום קופסאות היופי המפתיעות בארץ!
כמובן שמיד מאוד התלהבתי שתהיה אלטרנטיבה לשירות היחידי שהיה קיים בשוק הזה בארץ. למה? בעיקר כי ההרגשה הכללית שלי היא שהחברה ההיא לוקחת את הלקוחות שלה ואת הלקוחות הפוטנציאליים שלה מאליהן.
אז אחרי חודשים רבים של השערות, רמזים וסקרנות השיקה החודש חברת "גלאם גורו" את השירות החדש שלה.

עד שהשירות הושק, מפעילת עמוד הפייסבוק וה"גלאם גורו" בכבודה ובעצמה, שירלי, שיתפה את הגולשות במיזם שהולך ונרקם. היא אף שאלה את דעתנו בעניינים כמו מה נעדיף לקבל, איזה סוג אריזה כדאי וכדומה. בינתיים השירות נראה מבטיח ואני מקווה שהדרך שלו תמשיך להיות נחמדה וחיובית גם בהמשך.

מה הכי חשוב לנו? שירות הלקוחות, איכות המוצרים וכמובן המחיר. כרגע אין לי מידע לתת לכן על בסיס תצפיות חוזרות ונשנות, משום שכאמור יצאה רק קופסא אחת. 
אבל בכל זאת בואו נדבר קצת על השירות עצמו, בשביל שתוכלו לדעת למה לצפות אם אכן תחליטו להצטרף אליו. את הקונספט אתן כבר מכירות: בכל חודש קופסא חדשה של הפתעות קטנות מתחום היופי והטיפוח.

האריזה החיצונית של הקופסא. ככה היא הגיעה אלי (פתוחה)

באתר של ה"גלאם גורו" את מוזמנת למלא את שאלון היופי שמרכיב שאלות כמו סוג עור, צבע שיער, איפור שנותן לך השראה, סוג הריח המועדף וכדומה. נכון להיום, זה מה שהשירות נותן ללקוחותיו המחליטות להזמין את קופסאת ההפתעות:
אנו מתחייבים לספק לפחות חמישה מוצרים בגדלים שונים, לפחות אחד בגודל מלא והשאר בגודל מיוחד (לא דוגמיות) שיספיקו לך כדי לנסות את המוצר ולחוות את דעתך עליו בצורה מלאה. כמו כן, הקופסאות אף עשויות להכיל בנוסף: מוצרים נוספים בגודל מלא, דוגמיות שונות של מוצרים כמו בשמים וכו', שוברי הנחה והתנסות אקססוריז ועוד... כלקוחת גלאם גורו תזכי לצבור נקודות, אותן תוכלי להמיר או להנחה בחנות גלאם גורו או לקבלת קופסת גלאם גורו מתנה."
כתבתי "נכון להיום" משום שכמו בתקנון של חברת "גלוסיבוקס ישראל",  גם פה הם שמרו לעצמם את הרשות לשנות את התקנון מבלי להודיע מראש בתנאי שהם עדכנו את אתר האינטרנט. בנוסף, כתבו כי מחירים, מוצרים ומבצעים הם דינאמים ויכולים להשתנות ללא הודעה מוקדמת. צריך לקחת את זה בחשבון ולפי דעתי זה אומר שכדאי בכל חודש מחדש להיכנס ולהתעדכן. בתור צרכניות נבונות לא משנה כמה אומרים לנו "סמכי עלי", אנחנו יודעות שהיחידה שאפשר לסמוך עליה היא אמא! :)



מוכנות לגשת כבר לעניין?? אני בטוחה שאתן סקרניות!
אז הנה היא לפניכן...

קופסאת ההפתעות האלגנטית מחכה בתוך האריזה הורודה
פותחים את הסרט השחור ואז מרימים את המכסה שהוא למעשה לשונית הסוגרת את הקופסא באמצעות שני מגנטים

כשפותחים את הקופסא רואים בחלק הפנימי העליון את הכיתוב בפונט המהמם. תוכן הקופסא מוסתר על ידי נייר טישיו ורוד ומודבק עם הלוגו

זה מה שמתגלה לעיניך כשתפתחי את הקופסא

העלון ללקוחה מכיל ארבעה עמודים

זה העמוד הראשון בעלון ללקוחה: ההקדמה

כך נראים עמודים שניים ושלושה בעלון ללקוחה

בצד ימין ניתן לראות פירוט כללי על מהות הקופסא החודשית ומצד שמאל ניתן לראות את מגוון המוצרים שצורפו למגוון החבילות החודש. לפחות חמישה מוצרים מתוך הרשימה נמצאים בחבילה שקיבלת. מאוד טוב שכותבים את זה כי זה מעיד על שקיפות מסוימת שהייתה חסרה בשירות האחר. אין קנאה וצרות עין על מה שחברה אחרת תקבל בקופסא שלה כי הכל מאותה המשפחה ומהות הקופסא נותרת בעינה. העמוד הבא והאחרון בעלון ממשיך לתאר את המוצרים שייתכן וקיבלת בקופסא שלך:



עמוד אחרון בעלון החודשי ללקוחה
 עוד טיפה ניירת ודי!

כרטיס הטבה 1

כרטיס הטבה 2







ועכשיו יקרות ויקרים, הנה המוצרים שקיבלתי בקופסאת הבכורה של ה"גלאם גורו". ראוי לציין שלא שילמתי על הקופסא והיא נשלחה אלי על-ידי החברה.

תוכן הקופסא

הדבר הראשון ששמתי לב אליו: ריסים של חברת "ארדל". ייאאאי!
ריסים של חברת "ארדל" נמכרים בארץ במחירים ממש מופקעים ושמחתי לראות שהם משתפים פעולה עם ה"גלאם גורו". המוצר השני ששמתי לב אליו הוא המיני בושם של מוגלר, "אנג'ל", פשוט בגלל שיש לי בקבוק מלא שלו בבית שאני נוהגת לבשם איתו את החדר מידי פעם. הוא יותר מידי מתוק לטעמי ולכן אני מבשמת איתו את החדר ולא את עצמי. באותה נשימה ראוי לומר שאמא שלי מאוד אוהבת אותו ולכן הוא עובר אליה. את שאר המוצרים לא הכרתי ולכן מיד התחלתי לקרוא ולרחרח.
את הפירוט המלא על המוצרים אתן יכולות לקרוא למעלה, בעלון ללקוחה שהעליתי. אה, דרך הגב, ניתן להגדיל את כל התמונות בבלוג על-ידי לחיצה עליהן :) .

ארדל. ערכה משולבת ריסים טבעיים לשימוש רב פעמי (עד 15)

מוגלר. בושם מיניאטורה "אנג'ל", 5 מ"ל

All Good Soap. באדי מיסט (ספריי גוף) ארומטי EVE, גודל נסיעות לא מצוינת כמות על הבקבוקון

Aya Natural. ערכת התנסות של דוגמיות על בסיס שמן זית, 100% טבעי + שפתון בגודל מלא

Jean D'Arcel. קרם יום מקולקציית קוויאר, גודל דוגמית 5 מ"ל

Konjac. ספוג מעץ הקונז'אק היפני 100% טבעי, יחידה אחת

Purederm. מסכת הזנה, יחידה אחת

זהו, נגמר!


מקווה שנהניתן לצפות במוצרים ושסקרנתי אתכן. מן הסתם עדיין לא התנסיתי במוצרים (חוץ מהבושם של אנג'ל שיש לי בבית) משום שקיבלתי את החבילה אתמול בלילה. אשתמש במוצרים במהלך הזמן הקרוב ואחזור לכאן בכל פעם בשביל לעדכן אתכן בממצאים.

המוצרים שמעניין אותי להתנסות בהם:
הריסים - האם הם יחזיקו מעמד 15 פעמים?
הספוג הטבעי - כי הוא רטוב עוד באריזה שלו וזה מאוד מעניין אותי להשתמש במוצר חדשני שכזה.
השפתון הטבעי על בסיס שמן הזית - מעניין מה יהיה הריח (כתוב עליו וניל אבל השאלה היא האם הוא נעים בשביל להיות לי מתחת לאף כל היום), המרקם ובעיקר העמידות שלו על השפתיים. החורף הוא הזדמנות נהדרת להתנסות בשפתון לחות חדש!
כנראה שעליהם אשוב ואדווח פה בבלוג (בוידאו). אם יש מוצר אחר שמעניין אתכם בבקשה ספרו לי על כך ולפי הדרישה אעלה פוסטים בהתאם.


הבעיה היחידה שאליה שמתי לב היא המחסור במוצרי איפור. בתחום האיפור, נמצאים בקופסא הריסים והשובר מההתחלה, שכולנו יודעים שזה לא ממש מגרד לנו את עצם הפודרה. גם מבחינת המותגים שמשתפים עימם פעולה ורשומים באתר לא רואים הבטחות גדולות בנוגע לאיפור (ל'אוקסיטן כידוע לנו מתמחה בעיקר במוצרי טיפוח ולא באיפור). אז שאלתי את הגלאם לגבי העניין ולעומת חברה אחרת בשוק, שהתעלמה מהשאלות שלי, היא הגיבה לעניין וגם די מהר:
"לגבי איפור, אכן אנו מתכננים לשלב חברות איפור גם בקופסאות הבאות שלנו. אנו בקשרים עם רוב חברות הקוסמטיקה והאיפור בישראל במטרה לשלבם בקופסאות הבאות.
לקופסת הבכורה עשינו שיתוף פעולה ייחודי עם חברת יוסי ביטון איפור מקצועי, בו עשינו נקודת איסוף עצמי בסניף הרשת בתל אביב, וכן הוספנו לקופסה שובר לסדנת איפור בשווי 250 ש"ח. כמו כן, אנו מוכרים באתר שלנו בשלב זה, את מוצרי האיפור של ל'אוקסיטן ומוצרי איפור משלימים של חברת MAVALA ו-RUBIS השוויצריות.
הלכך ההתרשמות שלי היא שאם את אוהבת מאוד מוצרי איפור ורוצה להתנסות בהם, כדאי לך להמתין קצת ולראות לאן המצב מתקדם. יכול להיות שבקופסאות הבאות יוספו מותגים נוספים לרשימה ואז הגירוד המעצבן הזה של "בא לי להתחדש בצללית!!@##$%^#$" ירגע קצת. מבחינתי האישית זה בהחלט היה חסר.

אז נעבור ל"קנס", כמו שאבא שלי אומר?
ובכן נכון לרגע זה, קופסאת הבכורה עולה 65 ש"ח ואפשר לאסוף אותה בעצמך או לשלם על משלוח. תוספת לדואר רשום 12 ש"ח ועל-ידי שליח 25 ש"ח.

בטח עכשיו אתן חושבות לעצמכן "הו יופי, יש תחרות בשוק!!" אז חכו רק רגע.
שימו לב שעד החודש מחיר החבילות ב"גלוסיבוקס" היה נמוך יותר אך הם החליטו להעלות את מחיר החבילה (שהיה בסביבות 60 ש"ח) החל מהחודש הקרוב (פברואר) ל-99 ש"ח כולל המשלוח (75 ש"ח באיסוף עצמי או בתוספת 24 ש"ח לשליח).

תחרות לא אמורה להוריד את המחירים? איך יצא שהצרכן נדפק פה שוב? חחחח
אני מקווה שכולם יתחילו להירגע עם המחירים האלה ושיזכרו שרוב הרוכשות את הקופסא הן נשים צעירות שאוהבות הרפתקאות וסקרניות בתחומי היופי, האיפור והטיפוח. לשלם כמאה שקלים שלמים בחודש על קופסא שברובה מכילה דוגמיות או מוצרים מוקטנים זו בהחלט הגזמה בעיני.
טיפ קטן לשלל החברות: לייף-סטייל הוא תחום כייפי עד שהוא מכאיב לנו מידי בכיס.

רוצות לקבל קופסא? הכנסו לאתר!



מקווה שנהניתן,
נתראה בפוסט הבא ;)

2 תגובות:

  1. תודה על הסיקור. אני אחכה שהם ירחיבו את מבחר החברות באתר שלהן, נראה אם כדאי לקנות אצלם.
    המשפט האחרון שלך אומר בעצם הכל :)
    לדעתי, מעבר לעניין הרפתקה, אם לצבור את סכום העלויות של קופסאות כאלה לחצי שנה, נגיד, אפשר לקנות מוצרים בגודל מלא ורק כאלה שאני באמת צריכה (ולתנסות תמיד אפשר בחינם בחנויות, אם כמובן יש זמן ורצון להסתובב בהן).

    תגידי, הקרם של AYA הוא לפנים או לגוף? על הפנים לא הייתי שמה אותו, אבל אם הוא למניעת סימני נתיחה על הגוף, אולי שווה ניסיון.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      לגבי הקרם של AYA יש פה שקית אחת של מיני דוגמית שלו, אז לבדוק את יעילותו אי אפשר על בסיס זה. יש עוד שתי מיני דוגמיות כאלה, אחת סרום לפנים והשניה קרם לילה.
      בכל מקרה כתוב שזהו קרם פנים ואעתיק לך את הפירוט שעל גב האריזונת של "קרם מתיחה":
      "קרם פנים מייצב. מזין את עור הפנים בויטמינים, מינרלים וחומצות שומן. מאט את תהליך הזדקנות העור ומעניק לו מראה צעיר, חלק ורענן.
      הוראות שימוש: למרוח מהקרם על עור הפנים והצוואר ולעסות עד ספיגה מלאה. מומלץ למרוח סרום איה טבעי לפני מריחת הקרם. יכול לשמש כבסיס לאיפור, להמנע ממגע עם העיניים."

      מחק