יום חמישי, 21 בפברואר 2013

טוטוריאל לפורים: נמר\יגואר (חברבורות)


שלום לכוווולם וחג פורים שמח ומבדח!


השנה החלטתי להראות איך ליצור מראות איפור פשוטים שאפשר להגיע אליהם באמצעות שימוש במוצרים שכבר יש לכן בבית או שאפשר להשיג בקלות ובזול. בעקבות בקשות של גולשות שונות, החלטתי ליצור השנה סדרה של לוּקים שונים לכבוד החג: נמר (חברבורות), מלאך, פוייזן אייבי (או אמא אדמה) וארנב.
הראשון בסדרה, הוא כאמור, מראה הנמר – החתולי והפרוע.





מיאו!





אלה הכלים שבהם השתמשתי בטוטוריאל זה:
מלמעלה למטה: ספוגית איפור, פינצטה (להנחת הריסים), אפליקטור לצלליות, מברשת אייליינר של מייבלין, שתי מברשות טשטוש צלליות של ביוטיקר





אלה מוצרי האיפור שבהם השתמשתי בטוטוריאל זה:
מימין לשמאל: עפרון צללית עיניים (פריימר) בצבע לבן, "מילק", של ניקס. שפתון איפור לבן לפורים
מימין לשמאל: צללית "קולור אפיל מונו" בצבע 168 Brown Lamé של לוריאל, צללית זהב בצבע 24K של סמאשבוקס, נצנצים זהב של איל מקיאז'

מימין לשמאל: ריסים שחורים מספר 110 של ארדל+דבק, מסקרה "היי אימפקט" שחורה של קליניק, עפרון עיניים שחור של ניקס, אייליינר שחור מביוטיקר, אייליינר שחור מסדרת "איי סטודיו" של מייבלין





צפייה מהנה:






שלבים ליצירת המראה:
  1. ניקוי עור הפנים והזנתו בלחות. יש להמתין מינימום של 5-10 דקות מרגע הספיגה של הלחות לעור ועד להתחלת מראה האיפור עצמו.
  2. יצירת "קנווס חלק" על-ידי צביעת אזור הפנים העליון בפריימר לבן – כולל העפעפיים.
  3. צביעת העפעפיים בצהוב עם פיגמנט חזק וטשטוש כלפי חוץ העין. עם אותו הצהוב, לצבוע באופן פחות דומיננטי גם שאר החלק העליון של הפנים.
  4. יצירת "וי" חיצוני בצבע חום שימרי וטשטוש לתוך קפל העין.
  5. מניחים צבע צהוב בהיר יותר על עצם הגבה ובחלק הפנימי של העין. מטשטשים כך ששלושת הצבעים בעין מתמזגים בצורה חלקה אך בה בעת כל אחד מהם נותר בעינו. תרתי משמע D:
  6. ניקח צללית בצבע זהב ונניח בחלק המרכזי של העפעף.
  7. בעזרת עפרון שחור תוחמים את קו המים ומשלימים את פעולת התיחום בעזרת אייליינר שחור שנמשך אל כנף משמעותית החוצה. נחזור אל הצללית החומר ונדגיש את קו הריסים התחתון על-ידי טשטושה עם העיפרון השחור והאייליינר.
  8. בכדי ליצור את החברבורות ניקח צללית חומה ונצייר כתמים על הפנים. ריכוז החברבורות יהיה באזור הרקות והן יתמעטו כמו גם יהיו רחוקות יותר אחת מהשנייה, ככל שמתרחקים מנקודה זו. לאחר שציירנו את הבסיס לחברבורות בעזרת הצללית החומה, ניקח אייליינר עמיד במים ונצייר את הקווים המקיפים את הכתמים. חשוב לציין כי שלב זה אמור להיות יצירתי וחופשי, משום שמראה סימטרי מידי נראה פחות טבעי.
  9. אופציית גלאמור: הדבקת ריסים מלאכותיים ושילובם לריסים הטבעיים עם קצת מסקרה. לחילופין ניתן לצבוע את הריסים בעזרת מסקרה מאריכה ומעבה (מינימום שתי שכבות).
  10. מציירים בעזרת אייליינר את הכנף הפנימית של העין.
  11. חוזרים לצללית הזהובה שבה השתמשנו בסעיף 6 ובעזרתה ניצור מראה מפוסל יותר לאף, שיזכיר את האף הנמרי. למעשה מורידים פס של צללית מכיוון הכנף הפנימית של האייליינר לכיוון הנחיריים ומטשטשים את הצללית לכיוון בסיס האף, בצדדיו. 
  12. ניקח שוב את האייליינר השחור, העמיד במים, ונצייר בעזרתו קווי מתאר בבסיס האף. לאחר מכן ממלאים את קווי המתאר בצבע השחור. צובעים את קו השפה העליונה השחור ומטשטשים לתוך השפה. מחברים בין האף לפה בעזרת מלבן וגם אותו ממלאים בצבע. את השפם החתולי יוצרים בעזרת מספר נקודות ומשיכת קווים חופשית לכיוון חוץ.
  13. אופציית גלאמור: הוספת נצנצים בצבע זהב על העפעפיים.




מקווה שנהניתם,
נתראה בבלוגא הבא;)

תגובה 1: